eGEST

 

 

 

eGEST és un Sistema Integrat de Gestió Empresarial pensat per satisfer les necessitats actuals i futures de la seva empresa.


     Serveis professionals d'alta qualitat i l'ús de les tecnologies més avançades, fan de la nostra solució una aposta segura per a la informatització de la seva empresa, ajudant-lo a afrontar amb èxit el creixement i els constants canvis als quals aquesta sotmès les empreses actuals.
 

 

Als clients d'envergadura mitjana i gran és necessari oferir-los productes que siguin capaços de créixer, per no quedar-se estancat per un canvi de tecnologia no contemplat en el moment en què es comença un projecte.

 

 

 

eGEST és un potent i eficaç solució per a la gestió empresarial, que introdueix considerables avantatges respecte a les aplicacions existents, incorporant les noves tecnologies de la "societat de la informació", com són les capacitats de la multi-plataforma i les aplicacions client/servidor, mantenint sempre la capacitat de creixement, expansió i renovació.

 

eGEST està preparat per a la interconnexió de xarxes empresarials, ja siguin intranets com|com a extranets, obrint d'aquesta forma nous mercats i vies de comunicació per a les empreses.

 

 

 Herramienta certificada por :

            

     

 


      eGEST és el conjunt de programes informàtics d'alt nivell que els oferim per la gestió de l'empresa. Són eines de treball en format estàndard, útil per la gran majoria de PYMES. En cas de necessitat, també posem a la seva disposició el nostre propi equip de programadors per personalització a mida del programari.

         L'aplicació eGEST ofereix la major part de les àrees d'activitat: comercial, comptable i financera. Amb la utilització de eGEST es redueixen considerablement els temps d'execució de la major part de las feines administratives i d'obligada realització, permetent obtenir un control de l'estat de l'empresa.

  • Planificació Comercial, Facturació
  • Comptabilitat General
  • Terminal Punt de Venda
  • Enllaç i programes per a PDA - Poqued

eGEST , Planificació Comercial, és el mòdul de programa que ens permet portar tota la part comercial de l'empresa (compres, vendes, control estoc magatzem, clients, proveïdors, articles, multimagatzem, multiempresa, tresoreria, etc.).

L'aplicació està organitzada en les següents àrees funcionals:

  • Àrea de Fitxers Àrea de Llistats
  • Àrea d'Entrades de Compres
  • Àrea de Sortides - Vendes
  • Àrea de Cartera d'efectes
  • Àrea de Gestió de Magatzems
  • Àrea d'Utilitats del programa
  • Àrea d'altres opcions

eGEST , Comptabilitat General, és el mòdul de programa que ens permet dur tota la situació comptable del negoci (balanços, amortitzacions, assentaments, IVA, etc.).

         Les nostres aplicacions estan adaptades per treballar indiferentment amb les dues monedes de Pessetes i uros, podent-se seleccionar en qualsevol moment el tipus de moneda a treballar o visualitzar.

         eGEST , Planificació comercial i Comptabilitat General són aplicacions multiempresa, així com multimagatzem, i adaptables a totes les necessitats de les empreses des del nostre departament de programació a mida de Software.

         El tancament anual de l'any fiscal ho fa el propi usuari a voluntat, en el moment que estima oportú.